Gisteravond keken er zes miljoen Nederlanders naar SBS6 toen Peter R. de Vries met deze beelden afkwam. Op de verborgen camera geeft de hoofdverdachte Joran Van Der Sloot toe hoe hij het meisje met een compaan in de oceaan dumpte nadat zij een aanval kreeg. “Ik heb gewoon mazzel gehad. De oceaan is groot. Ik denk dat ik heel veel mazzel heb gehad dat ze nooit gevonden is. Als ze haar vinden, ben ik de lul.” Wel meneer Van Der Sloot, volgens mij zijt ge zowieso al de lul. Sterkte aan de ouders van Natalee. Het zal je kind maar wezen.


Enkele quotes van Joran Van der Sloot:

“Ik heb ze uitgelachen, de recherche.”
“Ik zat daar maar te lachen, heb ze recht in de ogen gekeken en geen reet gezegd.”

“Een rechtszaak verliest-ie. Dan kunnen ze me niks meer. Al vinden ze dat meisje dood met mijn sperma erin.”

“Als ze dat meisje zouden vinden, ben ik de lul.”

“Ik heb het nog nooit in mijn leven verteld, wat een opluchting.”

“Het loopt waarschijnlijk nog mooier dat ik had gehoopt. Ik krijg nu ook een dikke vette schadevergoeding.”

“Ik ging in ‘t begin niet eens voor Natalee.”
“Toen sprong die hoer ineens van de bar. Ze was zo dronken.”
“Ik neem dat meisje mee en ga neuken.”
“Toen werd ze wit, maar ze wou wel, ze wou echt. Ik wilde haar net vragen of ze nog even aan mijn pik wilde zuigen. Maar toen ging ze ineens trillen. Ik schrok me dood.”
“In één keer deed ze gewoon niets meer.”

“Ik heb alles geprobeerd, heb d’r opgetild en geschud.” “Ik heb haar opgepakt. Ze zag er heel lief uit.”

“Ik zat dat wijf te schudden, moest bijna huilen. Waarom moet die shit mij gebeuren?”

“Ik weet niet fucking zeker of ze dood was.”
“Ik kon daarna gewoon slapen; had er geen slecht gevoel bij.”

(Quotes via http://www.gva.be)